Bc. Lucie Košanová, DiS.

Diplomová práce

Optimalizace a metody zefektivnění výkonu PPC reklamy v systému Sklik

The Optimalization and Methods of the Performance Improvement of PPC Campaigns in the Sklik System
Anotace:
V teoretické části bude čtenáři objasněna problematika on-line marketingu, marketingových nástrojů, především však PPC kampaní. Zároveň čtenář získá základní vhled do PPC systému Sklik, jeho nástrojů a rozdělení vyhledávací a obsahové sítě. Bude zde vysvětlen i nezbytný teoretický základ problematiky vyhodnocování PPC reklamy - přímo v rozhraní systému Sklik a také ukazatele externích nástrojů. V praktické …více
Abstract:
The theoretical part will explain the reader the issues of on-line marketing, marketing tools, primarily PPC campaigns. At the same time will the reader gain a basic insight into the PPC system Sklik, its tools and the division of the search and content network. It will also explain the necessary theoretical basis for PPC advertising evaluation - directly in the Sklik system interface as well as external …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Košanová, Lucie. Optimalizace a metody zefektivnění výkonu PPC reklamy v systému Sklik. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing, specializace Design management