Optimalizace a metody zefektivnění výkonu PPC reklamy v systému Sklik – Bc. Lucie Košanová, DiS.
Bc. Lucie Košanová, DiS.
Diplomová práce
Optimalizace a metody zefektivnění výkonu PPC reklamy v systému Sklik
The Optimalization and Methods of the Performance Improvement of PPC Campaigns in the Sklik System
Anotace:
V teoretické části bude čtenáři objasněna problematika on-line marketingu, marketingových nástrojů, především však PPC kampaní. Zároveň čtenář získá základní vhled do PPC systému Sklik, jeho nástrojů a rozdělení vyhledávací a obsahové sítě. Bude zde vysvětlen i nezbytný teoretický základ problematiky vyhodnocování PPC reklamy - přímo v rozhraní systému Sklik a také ukazatele externích nástrojů. V praktické …víceAbstract:
The theoretical part will explain the reader the issues of on-line marketing, marketing tools, primarily PPC campaigns. At the same time will the reader gain a basic insight into the PPC system Sklik, its tools and the division of the search and content network. It will also explain the necessary theoretical basis for PPC advertising evaluation - directly in the Sklik system interface as well as external …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Košanová, Lucie. Optimalizace a metody zefektivnění výkonu PPC reklamy v systému Sklik. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing, specializace Design management
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing prostřednictvím výkonnostní PPC reklamy ve vybrané firmě
Ondřej Svoboda -
Internetový marketing prostřednictvím PPC reklamy ve vybrané firmě
Pavel Bílek -
Marketing v internetovém prostředí se zaměřením na PPC reklamu a SEO audit
Daniel Teplý -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing - efektivita PPC reklamních kampaní
Josef Neugebauer -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Kristýna Svobodová -
Srovnání dopadu PPC reklam na generace Baby Boomers, X, Y a Z
Helena Černovská