Maksym Kolov

Bakalářská práce

Sociální prostředí a jeho vliv na volbu značek sportovního oblečení

Social environment and its influence on consumer’s choice of brand of sports clothing
Anotace:
Cílem teto bakalářské práce je zohlednění faktorů sociálního prostředí, které výrazně působí a mají vliv na chování spotřebitele při jeho volbě značek sportovního oblečení a obuvi. Pro tyto účely budou použité různorodé typy analýz- studie literatury a jeji zohlednění v teoretické části práce; analýza databáze MML- TGI a interpretace tabulkových výstupů; analýza trhů s odlišnou nákupni kulturou a sociálním …více
Abstract:
Goal of this Bachelor Thesis is to review factors of social environment, which have an influence on consumer behavior during his choice of brands of sports clothing. For these purposes different types of analysis will be used- literature analysis and its review in theoretical part of the work; analysis of MML-TGI database and tables interpritation; market analysis of countries with different consumer …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Ondřej Pešek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31693