Sociální prostředí a jeho vliv na volbu značek sportovního oblečení – Maksym Kolov
Maksym Kolov
Bakalářská práce
Sociální prostředí a jeho vliv na volbu značek sportovního oblečení
Social environment and its influence on consumer’s choice of brand of sports clothing
Anotace:
Cílem teto bakalářské práce je zohlednění faktorů sociálního prostředí, které výrazně působí a mají vliv na chování spotřebitele při jeho volbě značek sportovního oblečení a obuvi. Pro tyto účely budou použité různorodé typy analýz- studie literatury a jeji zohlednění v teoretické části práce; analýza databáze MML- TGI a interpretace tabulkových výstupů; analýza trhů s odlišnou nákupni kulturou a sociálním …víceAbstract:
Goal of this Bachelor Thesis is to review factors of social environment, which have an influence on consumer behavior during his choice of brands of sports clothing. For these purposes different types of analysis will be used- literature analysis and its review in theoretical part of the work; analysis of MML-TGI database and tables interpritation; market analysis of countries with different consumer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31693
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Ondřej Pešek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31693
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev -
Descriptive Analysis of Money Market and Capital Market in a selected country
Elnur Ibrahimov -
Increasing of a Profit Through the Analysis of the Market Demand
Xun Cao -
An analysis of an impact of competition policy on a selected market
Tomáš Houška -
Comparative Analysis of Cannabis Regulation in Selected Countries; Study of the Effects on Illicit Market Activity and Generating Economic Benefits
Šimon Herskovič -
Applications of event study methodology for measuring of a market reaction
Munkh-Od Dashdondog -
Midterm election 2022 a ich vplyv na zmenu zahraničnej politiky USA
Milan Dörner