Možnosti využití technik mindfulness ve školním prostředí – Eliška LAJDOVÁ
Eliška LAJDOVÁ
Bakalářská práce
Možnosti využití technik mindfulness ve školním prostředí
Possible Uses of Mindfulness Techniques in the School Environment
Anotace:
Tato práce se zabývá technikou mindfulness (všímavost) a možnostmi jejího využití v rámci školního prostředí. Teoretická část poskytuje úvod do tématu duševní hygieny, v rámci které následně představuje mindfulness jako jednu z jejích metod. Mindfulness je dále detailně představena a v závěru je uvedena v kontextu školního prostředí. Praktická část práce se zabývá tím, jaký vliv na názory a postoje …víceAbstract:
This thesis examines the mindfulness technique and its possible uses in the school environment. The theoretical part provides an introduction into the topic of mental hygiene and introduces mindfulness as one of its possible methods. Mindfuless is then thoroughly explained and put into context with the school environment. The practical part examines the effects of a personal experience with mindfulness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Janka Křížová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LAJDOVÁ, Eliška. Možnosti využití technik mindfulness ve školním prostředí. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání a německý jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Duševní hygiena a stres ve školním prostředí
Luděk Rýdlo -
Zvládání zátěže a duševní hygiena ve školním prostředí
Milan Škrdleta -
Zvládání zátěže a duševní hygiena ve školním prostředí
Radomíra Kracíková -
Zvládání zátěže a duševní hygiena ve školním prostředí
Dominika Kropáčková -
Zvládání zátěže a duševní hygiena ve školním prostředí
Kamila Fričová -
Zvládání zátěže a duševní hygiena ve školním prostředí
Tomáš Jehlička -
Zefektivnění cvičebního procesu za pomoci techniky „Mindfulness“
Veronika Hubinová -
Mindfulness jako prevence syndromu vyhoření u pedagogických pracovníků.
Kateřina HORNOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
30. 4. 2021