Neologismy v dnešní češtině a jejich porozumění u žáků 2. st. ZŠ – Martina PROCHÁZKOVÁ
Martina PROCHÁZKOVÁ
Bachelor's thesis
Neologismy v dnešní češtině a jejich porozumění u žáků 2. st. ZŠ
Neologisms in today's Czech and their understanding among pupils of the 2nd level of elementary school
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku neologismů v současné češtině. V teoretické části jsou shrnuty poznatky ze současné literatury, vymezena definice neologismu, jak a z jakých příčin neologismy vznikají. Praktická část se zabývá vybranými neologismy a testuje jejich znalost u žáků 2. stupně základní školy.Abstract:
The bachelor thesis is focused on neologisms in today´s Czech. The theoretical part of the bachelor thesis summarizes the finding of relevant literature, describes definition of neologism and how and why it is created. The practical part provides chosen neologisms and there is tested their understanging among pupils of the 2nd level of elementary school.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2018
Thesis defence
- Date of defence: 9. 5. 2018
- Supervisor: doc. PhDr. Diana Svobodová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PROCHÁZKOVÁ, Martina. Neologismy v dnešní češtině a jejich porozumění u žáků 2. st. ZŠ. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / 3-ov-cj-12
Theses on a related topic
-
Porovnání výsledků okresního kola soutěže Odznak všestrannosti olympijských vítězů na Praze 5 v letech 2018 a 2022
Radek SKÁLA -
Hodnotové orientace žáků 2. stupně základních škol
Šárka Hrazdilová -
Postoj žáků 2. stupně ZŠ k hudební výchově
Lenka Váradiová -
Vybrané úlohy prohlubující logické myšlení ve výuce matematiky 2. stupně ZŠ
Petra Hejdová -
Zpětné hodnocení výuky angličtiny v mateřské škole žáky 2. stupně základní školy
Barbora Petrlová -
Sebepoznání a sebereflexe prostřednictvím výtvarného vyjádření a tvůrčího psaní. Intermediální projekt zaměřený na žáky 2. stupně ZŠ.
Natálie Břízová -
Interaktivní průvodce po městě Jindřichův Hradec pro žáky 2.stupně ZŠ
Tereza Hávová -
Aspekty znalosti slovní zásoby v učebnicích anglického jazyka na 2. stupni základní školy
Michaela Trnová