Neologismy v dnešní češtině a jejich porozumění u žáků 2. st. ZŠ – Martina PROCHÁZKOVÁ
Martina PROCHÁZKOVÁ
Bakalářská práce
Neologismy v dnešní češtině a jejich porozumění u žáků 2. st. ZŠ
Neologisms in today's Czech and their understanding among pupils of the 2nd level of elementary school
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku neologismů v současné češtině. V teoretické části jsou shrnuty poznatky ze současné literatury, vymezena definice neologismu, jak a z jakých příčin neologismy vznikají. Praktická část se zabývá vybranými neologismy a testuje jejich znalost u žáků 2. stupně základní školy.Abstract:
The bachelor thesis is focused on neologisms in today´s Czech. The theoretical part of the bachelor thesis summarizes the finding of relevant literature, describes definition of neologism and how and why it is created. The practical part provides chosen neologisms and there is tested their understanging among pupils of the 2nd level of elementary school.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 5. 2018
- Vedoucí: doc. PhDr. Diana Svobodová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PROCHÁZKOVÁ, Martina. Neologismy v dnešní češtině a jejich porozumění u žáků 2. st. ZŠ. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Občanská výchova se zaměřením na vzdělávání - Český jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání výsledků okresního kola soutěže Odznak všestrannosti olympijských vítězů na Praze 5 v letech 2018 a 2022
Radek SKÁLA -
Hodnotové orientace žáků 2. stupně základních škol
Šárka Hrazdilová -
Postoj žáků 2. stupně ZŠ k hudební výchově
Lenka Váradiová -
Vybrané úlohy prohlubující logické myšlení ve výuce matematiky 2. stupně ZŠ
Petra Hejdová -
Sebepoznání a sebereflexe prostřednictvím výtvarného vyjádření a tvůrčího psaní. Intermediální projekt zaměřený na žáky 2. stupně ZŠ.
Natálie Břízová -
Interaktivní průvodce po městě Jindřichův Hradec pro žáky 2.stupně ZŠ
Tereza Hávová -
Edukace žáků 2. stupně běžných základních škol o rizicích kyberprostoru v okrese Opava
Šárka Černá -
Fenomén YouTube u žáků 2. stupně základní školy
Sára Bolacká