Ing. Jiří Horák

Bakalářská práce

Regionální informační a reklamní portál M-TIP

Regional informative and advertising portal M-TIP
Anotace:
Bakalářská práce si klade za cíl podporu drobného podnikání v regionu Mohelnicko, sjednocení různých obecních seznamů a nalezení pevného místa v podvědomí lidí. V teoretické části se zabývám srovnáním konkurečních portálů ? jejich klady a devízami, regionálním přínosem portálu, analýzou použitých technologií, vhodným zabezpečením dat a optimalizací pro vyhledávače. Praktická část popisuje ovládání …více
Abstract:
Bacelor work aims to support small businesses in the region Mohelnicko, the unification of various local directories and find a solid place in the subconscious of people. The theoretical part deals with the comparison of competing portals - the advantages and disadvantages, regional benefits portal, an analysis of the technology, appropriate data security and search engine optimization. The practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2011
  • Vedoucí: prof. Ing. Karel Šotek, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Horák, Jiří. Regionální informační a reklamní portál M-TIP. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatiky

Univerzita Pardubice

Fakulta elektrotechniky a informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Informační technologie / Informační technologie