David Kocánek
Bakalářská práce
Marketingová strategie podniku
Business Marketing Strategy
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena na dva hlavní celky. V prvním, teoretických východiscích, jsou vysvětleny základní pojmy z oblasti marketingu. Poznatky z teorie, které jsou zpracovány formou literární rešerše, jsou následně uplatněny ve vlastní práci. Cílem bakalářské práce je navrhnout opatření ke zlepšení marketingové strategie zvoleného podniku REKOLA Bikesharing s.r.o. Rekola jsou první a největší …víceAbstract:
The bachelor thesis is divided into two parts. In the first one (theoretical basis) are explain basic concepts from marketing. Knowledges from the theory, which are made as a literary research, are subsequently used in the own theses. The aim of the bachelor thesis is to suggest steps to improve marketing strategy of chosen company, REKOLA Bikesharing, ltd. Rekola are the first one and the biggest …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Kvasničková Stanislavská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan
Název
Vložil
Vloženo
Práva