Consumer Perception of Organic Food in Armenia – Inessa Avagyan
Inessa Avagyan
Diplomová práce
Consumer Perception of Organic Food in Armenia
Vnímání spotřebitelu na biopotraviny v Arménii
Anotace:
Sektor s organickými potravinami je v Arménii považován za jeden z perspektivních. Přesto nejsou dostupná data, která by přibližovala postoj konzumentů k těmto potravinám. Tato diplomová práce měla za cíl prozkoumat spotřebitelské vnímání organických/bio potravin u arménských spotřebitelů. Hlavním cílem práce bylo přiblížit současnou situaci v zemi, odhalit tak úroveň povědomí u arménských spotřebitelů …víceAbstract:
Organic sector has been acknowledged as one of the prominent ones in Armenia. In spite of that not enough data has been collected to apprehend the attitude of buyers present in the country. This master’s thesis is targeted to examine the Armenian consumers perception of organic/bio food. The main objective was to uncover the current situation in the country, to see what the level of awareness among …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79736
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2020
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Andrea Escobar Rios
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79736
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Veronika Podlahová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Projevy dlouhodobého působení marketingové komunikace na českou populaci
Kateřina Melmuková -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Dominik Müller -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Veronika Nožičková