Vizualita a design vybraných olympijských plakátů – Bc. Kateřina Švastová
Bc. Kateřina Švastová
Bachelor's thesis
Vizualita a design vybraných olympijských plakátů
Visuality and Design of selected Olympic Posters
Anotácia:
Bakalářská práce „Vizualita a design vybraných olympijských plakátů“ zkoumá definici, historii a funkci plakátu, přičemž se konkrétně zaměřuje na vývoj plakátů této sportovní události. Porovnává jednotlivé plakáty olympijských her s návazností na umělecké směry a designéry, kteří formovali a ovlivňovali jejich podobu. Práce přináší pohled na vývoj olympijských plakátů a jejich místo v uměleckém a sportovním …viacAbstract:
The bachelor thesis "Visuality and Design of Selected Olympic Posters" explores the definition, history and function of the poster, focusing specifically on the evolution of posters for this sporting event. It compares individual Olympic Games posters with reference to the artistic movements and designers that have shaped and influenced their appearance. The thesis provides insight into the evolution …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/n8yba/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2024
- Vedúci: Mgr. Ondřej Krajtl
- Oponent: Mgr. Lenka Lee, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Aesthetics / Aesthetics
Práce na příbuzné téma
-
Jouhikko: historie, konstrukce a analýza akustických vlastností nástroje
Veronika Dubská -
Logo v marketingové komunikaci elektronického průmyslu
Valeriya Andreeva -
Logo jako symbol současné západní civilizace
Tomáš Máčal -
Logo a slogan v marketingové komunikaci automobilového průmyslu
Jan Kvapil -
Logo a slogan v komunikaci realitních společností
Věra Urbanová -
Diskrétní regulátory na bázi Siemens LOGO!
Martin Cieslar -
Značka a pět rozměrů osobnosti: Logo produktu jako důmyslný nástroj sebevyjádření či masivní štít před okolním světem?
Nikola Ježková -
Logo a vizuální identita pro školní zařízení
Pavla Veverková