Přínos značky CHUTNÁ HEZKY. JIHOČESKY pro vybrané regionální výrobce – Bc. Lukáš GAZÁREK
Bc. Lukáš GAZÁREK
Diplomová práce
Přínos značky CHUTNÁ HEZKY. JIHOČESKY pro vybrané regionální výrobce
Anotace:
Diplomová práce popisuje chování spotřebitelů na trhu, dále se zaobírá značkou jako takovou a poté pojednává o jednotlivých regionálních značkách. Zaměřuje se na soutěž CHUTNÁ HEZKY. JIHOČESKY a přínos této soutěže pro vybrané regionální výrobce. V praktické části jsou zpracovány a graficky znázorněny výsledky dotazníkového šetření, kterého se účastnili jihočeští výrobci regionálních potravin. Cílem …víceAbstract:
This diploma thesis describes consumer behavior in the market, it deals with the brand as such and then deals with individual regional brands. It focuses on the CHUTNÁ HEZKY. JIHOČESKY and the contribution of this competition for selected regional producers. In the practical part are processed and presented graphically. The results of the questionnaire survey, which were attended by South Bohemian …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Ladislav Skořepa, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GAZÁREK, Lukáš. \textit{Přínos značky CHUTNÁ HEZKY. JIHOČESKY pro vybrané regionální výrobce}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zemědělská fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/g83jeo/.
Jak správně citovat práci
GAZÁREK, Lukáš. Přínos značky CHUTNÁ HEZKY. JIHOČESKY pro vybrané regionální výrobce. Č. Budějovice, 2017. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zemědělská fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zemědělská fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Zemědělská fakultaMagisterský studijní program / obor:
Zemědělské inženýrství / Agropodnikání
Práce na příbuzné téma
-
Regionální značky potravin a zemědělských produktů: regionální diferenciace
Petra Adámková -
Regionální značky potravin v západních Čechách a jejich vliv na spotřebitele s ohledem na rozvoj sledovaného území
Dominika Grünerová -
Značky kvality potravin na českém trhu
Veronika JÍLKOVÁ -
Regionální značení potravin ve vybraných regionech ČR a SR
Jana Vrbová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Ondřej Heimerle -
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
Aneta Szulló -
Chování spotřebitelů při nákupu regionálních potravin
Klára Šmejkalová -
Regionální potraviny a jejich úloha na trhu potravin
Jana Lukešová
Název
Vložil
Vloženo
Práva