Přínos značky CHUTNÁ HEZKY. JIHOČESKY pro vybrané regionální výrobce – Bc. Lukáš GAZÁREK
Bc. Lukáš GAZÁREK
Master's thesis
Přínos značky CHUTNÁ HEZKY. JIHOČESKY pro vybrané regionální výrobce
Abstract:
Diplomová práce popisuje chování spotřebitelů na trhu, dále se zaobírá značkou jako takovou a poté pojednává o jednotlivých regionálních značkách. Zaměřuje se na soutěž CHUTNÁ HEZKY. JIHOČESKY a přínos této soutěže pro vybrané regionální výrobce. V praktické části jsou zpracovány a graficky znázorněny výsledky dotazníkového šetření, kterého se účastnili jihočeští výrobci regionálních potravin. Cílem …moreAbstract:
This diploma thesis describes consumer behavior in the market, it deals with the brand as such and then deals with individual regional brands. It focuses on the CHUTNÁ HEZKY. JIHOČESKY and the contribution of this competition for selected regional producers. In the practical part are processed and presented graphically. The results of the questionnaire survey, which were attended by South Bohemian …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Ladislav Skořepa, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GAZÁREK, Lukáš. \textit{Přínos značky CHUTNÁ HEZKY. JIHOČESKY pro vybrané regionální výrobce}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Agriculture. 2017. Available from: https://theses.cz/id/g83jeo/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
GAZÁREK, Lukáš. Přínos značky CHUTNÁ HEZKY. JIHOČESKY pro vybrané regionální výrobce. Č. Budějovice, 2017. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zemědělská fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zemědělská fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of AgricultureMaster programme / field:
Agriculture Engineering / Agribussines
Theses on a related topic
-
Regionální značky potravin a zemědělských produktů: regionální diferenciace
Petra Adámková -
Regionální značky potravin v západních Čechách a jejich vliv na spotřebitele s ohledem na rozvoj sledovaného území
Dominika Grünerová -
Značky kvality potravin na českém trhu
Veronika JÍLKOVÁ -
Regionální značení potravin ve vybraných regionech ČR a SR
Jana Vrbová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Ondřej Heimerle -
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
Aneta Szulló -
Chování spotřebitelů při nákupu regionálních potravin
Klára Šmejkalová -
Regionální potraviny a jejich úloha na trhu potravin
Jana Lukešová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights