Pohádky v pohádce - Sémiotická analýza pohádek v Kdramatu „Psycho But it’s Okay“ – Thanh Nhan Phan
Thanh Nhan Phan
Bakalářská práce
Pohádky v pohádce - Sémiotická analýza pohádek v Kdramatu „Psycho But it’s Okay“
Fairy tales in a fairy tale - Semiotic analysis of fairy tales in Kdrama "Psycho but It's Okay"
Anotace:
Korejská filmová a televizní kultura se stále častěji stává nepostradatelným „pokrmem“ pro milovníky filmů. Korejský filmový vesmír je stále rozmanitější, protože tvůrci věnují velké úsilí tomu, aby vždy inovovali a uspokojovali vkus publika, ale také nezapomínají kombinovat svou charakteristickou korejskou tradiční kulturu s kulturou moderní. Prostřednictvím různých estetických symbolických prvků …víceAbstract:
Korean film and television cultures are increasingly becoming an indispensable dish for film enthusiasts. The Korean film universe is becoming more and more diverse, as filmmakers devote a lot of effort to always innovating and satisfying the public's tastes, but also not forgetting combining their characteristic Korean traditional culture with modern culture. Through various aesthetic symbolic elements …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86279
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
- Vedoucí: Jiří Korčák
- Oponent: Tomáš Sigmund
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86279
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Semiotic analysis of the film Parasite
Anastasiia Mozharova -
A Semiotic Analysis and Illustrative Translations of Cedar Point Amusement Park's Printed Promotional Materials
Miroslav KOKEŠ -
Obraz ženy vo vybraných reklamách spoločnosti Kofola: semiotická analýza
Lenka Galbavá -
Semiotická analýza vybraných plagátov Divadla Husa na provázku
Natália Saganová -
Sémiotická analýza vybraných děl z žánru fashion film
Anežka Horová -
Sémiotická analýza reklamních plakátů kampaně „Romové pracují a chtějí pracovat"
Irena Varaďová -
Sémiotická analýza vizuální komunikace sociálních sítí
Šárka Michalíková -
Spoty SPOZ a ČSSD ve volbách do PSP 2013: sémiotická analýza
Lucie Barnetová