Využití umělé inteligence při tvorbě vizuální identity značky v marketingu – Bc. Lenka Bečičková
Bc. Lenka Bečičková
Bakalářská práce
Využití umělé inteligence při tvorbě vizuální identity značky v marketingu
The use of artificial intelligence in the creation of visual brand identification in marketing
Anotace:
Téma “Využití umělé inteligence při tvorbě vizuální identity značky v marketingu“ se zaměřuje na rozvoj a implementaci této technologie v marketingovém odvětví. Teoretická část vysvětluje klíčové pojmy spojené s brandingem, značkou a umělou inteligencí, popisuje současný stav jejího vývoje a zmiňuje oblasti vzájemného propojení těchto dvou oborů. Hlavním cílem je posoudit, zda nástroje umělé inteligence …víceAbstract:
The topic “The use of artificial intelligence in the creation of visual brand identity in marketing” focuses on the development and implementation of this technology in the marketing industry. The theoretical part explains the key concepts related to branding, brand and artificial intelligence describes the current state of its development and mentions the areas of interconnection between these two …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jj83s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Míčová
- Oponent: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Teorie interaktivních médií / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Artificial intelligence in Steven Spielberg's Artificial Intelligence: A.I.
Adam Klas -
Copyright protection of artificial intelligence outputs
Benedikt Vala -
Marketing strategy for the Kazakh women's clothing brand ANNA ANNA for 1 year
Alina Pavlik -
Marketingová strategie a brand identita hudebního tvůrce
Nikola Svobodová -
Branding a merchandising Lékárny ve Voticích
Tomáš Petera -
Branding a tvorba osobní značky
Tereza Kultová -
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
Anastasiia Kalchenko -
Značka a její působení na zákazníka
Lucie Havlíková