Bc. Lenka Bečičková

Bakalářská práce

Využití umělé inteligence při tvorbě vizuální identity značky v marketingu

The use of artificial intelligence in the creation of visual brand identification in marketing
Anotace:
Téma “Využití umělé inteligence při tvorbě vizuální identity značky v marketingu“ se zaměřuje na rozvoj a implementaci této technologie v marketingovém odvětví. Teoretická část vysvětluje klíčové pojmy spojené s brandingem, značkou a umělou inteligencí, popisuje současný stav jejího vývoje a zmiňuje oblasti vzájemného propojení těchto dvou oborů. Hlavním cílem je posoudit, zda nástroje umělé inteligence …více
Abstract:
The topic “The use of artificial intelligence in the creation of visual brand identity in marketing” focuses on the development and implementation of this technology in the marketing industry. The theoretical part explains the key concepts related to branding, brand and artificial intelligence describes the current state of its development and mentions the areas of interconnection between these two …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
  • Vedoucí: Mgr. Pavlína Míčová
  • Oponent: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Teorie interaktivních médií / Teorie interaktivních médií