Návrh propagačního mixu pro restauraci – Bc. Alina Iermak
Bc. Alina Iermak
Bachelor's thesis
Návrh propagačního mixu pro restauraci
Project of Communication Mix for the Restaurant
Anotácia:
Iermak Alina. Návrh propagačního mixu pro restauraci. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola hotelová v Praze 8. Katedra hotelnictví. 2014. 58 stan. Cílem mé bakalářské práce na téma Návrh propagačního mixu pro restaurace je vytvořit návrhy a doporučení k propagaci vybraného podniku „Bier Stadt“, a to vše za pomoci provedených výzkumů. První část práce pojednává o teoretických aspektech propagace a …viacAbstract:
Iermak Alina. Proposal of a promotional mix for restaurant. Bachelor’s thesis. Prague: The Institute of Hospitality Management in Prague 8, Ltd. Department of Hotel Management. 2014. 58 pages. Thesis Advisor: Mgr. Liubov Ryashko PhD. The primary target of my bachelor thesis the Proposal of a promotional mix for restaurant is to create plan and suggestion for advertising of the chosen restaurants «Bier …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12587/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2014
- Vedúci: Mgr. Liubov Ryashko, kandidát věd
- Oponent: Ing. Martina Sochůrková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
IERMAK, Alina. \textit{Návrh propagačního mixu pro restauraci}. Online. Bakalárska práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/g89ron/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / odbor:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj a marketingová propagace online objednávkového systému
Karel Zouhar -
Efektivní propagace handmade výrobků za pomocí Internetu
Anastasia Domoratskaya -
Online propagace firmy Sunus s.r.o.
Markéta Mitáčková -
Alternativní možnosti propagace
Tomáš JIRÁNEK -
Využití propagace ve vybrané firmě
Eliška HNÍZDILOVÁ -
Návrh nové formy propagace prodejny Lion Sport a jejich výrobků
Karolína Pilcová -
Propagační mix Střední školy Kostka s.r.o.
Martina Houserová -
Propagační mix podniku Hotel Allvet
Michaela Burianová