Analýza vnímání privátních značek z pohledu mileniálů – Michal Baliamis
Michal Baliamis
Diplomová práce
Analýza vnímání privátních značek z pohledu mileniálů
Analysis of perception of private labels by millennials
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje problematice privátních značek v maloobchodu a jejich vnímání z pohledu mileniálních spotřebitelů. Hlavním cílem diplomové práce je zjistit a zanalyzovat vnímání privátních značek mileniálními spotřebiteli, tedy jak takto věkově vymezení spotřebitelé na privátní značky nahlížejí, jak často je kupují, co si myslí o jejich kvalitě a co je motivem k jejich nakupování. K …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on the problematics of private lables in retailing and its perception by millennial shoppers. Main goal of the thesis is to determine and analyse perception of private labels by millennial shoppers, i.e. what shoppers of this age think of private labels, how often do they buy them, what do they think of its quality and what is their motive to buy them. In order to achieve …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 2. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81322
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2020
- Vedoucí: Kamila Matysová
- Oponent: Jitka Volfová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81322
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vybrané privátní značky prodávané maloobchodními řetězci
Anna Volfová -
Postavení privátní značky maloobchodního řetězce
Jitka SAHANOVÁ -
Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce
Klára Petrů -
Postavení privátní značky maloobchodního řetězce
Michaela MICHLÍKOVÁ -
Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce
Veronika Maroušková -
Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce
Kristýna Hrdinová -
Privátní značky používané v retailu
Jan Jungwirth -
Privátni značky maloobchodníků a jejich vnímání spotřebiteli
Jan Kubačka