Michal Baliamis

Master's thesis

Analýza vnímání privátních značek z pohledu mileniálů

Analysis of perception of private labels by millennials
Anotácia:
Tato diplomová práce se věnuje problematice privátních značek v maloobchodu a jejich vnímání z pohledu mileniálních spotřebitelů. Hlavním cílem diplomové práce je zjistit a zanalyzovat vnímání privátních značek mileniálními spotřebiteli, tedy jak takto věkově vymezení spotřebitelé na privátní značky nahlížejí, jak často je kupují, co si myslí o jejich kvalitě a co je motivem k jejich nakupování. K …viac
Abstract:
This diploma thesis focuses on the problematics of private lables in retailing and its perception by millennial shoppers. Main goal of the thesis is to determine and analyse perception of private labels by millennial shoppers, i.e. what shoppers of this age think of private labels, how often do they buy them, what do they think of its quality and what is their motive to buy them. In order to achieve …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 2. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 8. 2020
  • Vedúci: Kamila Matysová
  • Oponent: Jitka Volfová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81322