Kreativní kódování a generativní algoritmy jako nástroje pro tvorbu interaktivního vizuálního umění – MgA. Aliaksandra Laurova
MgA. Aliaksandra Laurova
Doctoral thesis
Kreativní kódování a generativní algoritmy jako nástroje pro tvorbu interaktivního vizuálního umění
Creative coding and generative algorithms as tools for creating interactive visual art
Anotácia:
Disertační práce se věnuje programování jako uměleckému nástroji a moderní formě sebevyjádření. Pokrývá téma kreativního kódování, generativních algoritmů, vizualizací dat, analyzuje historii a vývoj této formy umění. Součástí disertační práce jsou ukázky autorských originálních projektů včetně návodu na aplikaci metod kreativního kódování v oblasti vizualizace dat, jehož cílem je dokázat, že kreativní …viacAbstract:
The dissertation is devoted to programming as an artistic tool and a modern form of self-expression. It covers the topic of creative coding, generative algorithms, data visualization, analyzes the history and development of this art form. The dissertation includes samples of the author's original projects, including instructions for the application of creative coding methods in the field of data visualization …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 10. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LAUROVA, Aliaksandra. \textit{Kreativní kódování a generativní algoritmy jako nástroje pro tvorbu interaktivního vizuálního umění}. Online. Dizertačná práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/g8hjg5/.
Jak správně citovat práci
Laurova, Aliaksandra. Kreativní kódování a generativní algoritmy jako nástroje pro tvorbu interaktivního vizuálního umění. Zlín, 2022. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsDoctoral programme / odbor:
Visual Arts / Multimedia and Design
Práce na příbuzné téma
-
60. léta počítačového umění–technické aspekty a otázka autorství
Leoš Mátl -
Vizualizace dat získaných z úložiště komponent
Pavel FIDRANSKÝ -
Vizualizace dat pomocí softwaru R s využitím balíčků lattice a ggplot2
Arina LEBEDEVA -
Zpracování a vizualizace dat analyzátorů v OS Android
Jan Moravec -
Vyhodnocení kognice při vizuálním programování z eye-tracking dat
Terezie VANČUROVÁ -
Možnosti integrace WebGL knihoven s moderními frontend frameworky
Jan Pecha -
Zobrazení 3D modelů s využitím WebGL
Jan Kváš -
Faster WebGL Graphics
David Hrachový