Tereza Blažková

Diplomová práce

Orientace spotřebitelských soutěží značky Gambrinus

Orientation of consumer competitions of the brand Gambrinus
Anotace:
Cílem této práce je určit potenciál a směr spotřebitelských soutěží pro značku Gambrinus 11° XCLNT u její cílové skupiny a zároveň navrhnout "optimální" spotřebitelskou soutěž, která by dokázala zvýšit povědomí o této značce, zlepšit její image, a tím zvýšit i její prodeje. První část diplomové práce popisuje spotřebitelskou soutěž jako součást marketingové komunikace a odkrývá význam podpory prodeje …více
Abstract:
The aim of this thesis is to determine the potential and direction of consumer competitions of the brand Gambrinus 11 ° XCLNT at their target groups and also to design "optimal" consumer competition that could raise awareness of the brand, improve its image, and thereby increase its sales. The first part of this thesis describes the consumer competition as a part of marketing communication and reveals …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Radka Bémová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31192