Jan Brož

Diplomová práce

Spotřebitelská soutěž v automobilovém průmyslu

Consumer competition in the car workshop segment
Anotace:
Tato práce se zabývá popisem a zhodnocením konkrétní spotřebitelské soutěže realizované společností OMV Česká republika, s.r.o. První část práce je věnována ryze teorii týkající se umístění spotřebitelské soutěže v rámci marketingového mixu, dále legislativním úpravám týkajících se přímo spotřebitelských soutěží a také daňovému aspektu spotřebitelských soutěží. Praktická část je pak uvedena představením …více
Abstract:
This paper deals with description and evaluation of the specific consumer competition implemented by OMV Česká republika, s.r.o. First part is devoted strictly to theory like consumer competition's place within the marketing mix, legal arrangements and tax aspects of the consumer competitions. Practical part commences with introduction of the company OMV Česká republika, s.r.o., continues with analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 2. 2012
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Petr Kozák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29750

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management