Jana Dubská

Diplomová práce

Marketingová strategie golfového klubu Sokrates Golf & Country Club, o.s.

Anotace:
V teoretické části práce jsou nastíněny základní charakteristiky golfu. Poté se autorka věnuje marketingu golfových služeb v rámci cestovního ruchu a jeho nejdůležitějším specifikům. Dále se zaměřuje na marketingový mix služeb cestovního ruchu a ke každému nástroji mixu uvádí praktický příklad z golfové oblasti. Také se zmiňuje o analýze tržních příležitostí a jejích nástrojích. Na konci metodologické …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 1. 2008
  • Vedoucí: Václav Stříteský
  • Oponent: Vlastimil Štefl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/17377

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.