Konflikty mezi žáky na 1. stupni základní školy – Sandra Hlavoňová
Sandra Hlavoňová
Bakalářská práce
Konflikty mezi žáky na 1. stupni základní školy
Conflicts between Pupils in the First Grade of Elementary School
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o vzniku a řešení konfliktů mezi žáky na 1. stupni základní školy. Konkrétně je zaměřena na konkrétní 1. třídu na základní škole v Olomouckém kraji. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. První kapitola je zaměřena právě na konflikt. Tato kapitola definuje pojem konflikt a vymezuje typy, příčiny a řešení konfliktů. Druhá kapitola se věnuje škole se zaměřením na klima …víceAbstract:
The bachelor's thesis discusses the emergence and resolution of conflicts between pupils in the 1st grade of elementary school. Specifically, it is focused on a specific 1st grade at a primary school in the Olomouc Region. The theoretical part is divided into three chapters. The first chapter is focused precisely on the conflict. This chapter defines the concept of conflict and defines the types, causes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hlavoňová, Sandra. Konflikty mezi žáky na 1. stupni základní školy. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Sociální pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Styly řešení konfliktů u učitelů v kontextu rysové úzkostnosti a sebehodnocení
Jana ĎURICOVÁ -
Přístupy k řešení konfliktů se studenty u učitelů středních škol
Julie Vosolsobě -
Přístupy k řešení konfliktů se studenty u učitelů středních škol
Julie Vosolsobě -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Žáci střední zdravotnické školy a distanční výuka
Petra Pavlíková -
Žáci s ADHD a moderní technologie z pohledu pedagoga
Zdeňka Škodová -
Žáci s Aspergerovým syndromem v základních školách v Praze 4
Helena Čamachová -
Jaký pohled na inkluzi mají žáci
Monika Prokešová