Filip Škorňa

Bakalářská práce

Vizualizácia real-time dát v prostredí virtuálnej reality

Vizualizace real-time dat v prostředí virtuální reality
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vizualizací real-time prostorových dat v 3D scéně prezentované prostřednictvím virtuální reality. Cílem práce je nalézt postup, jak aktualizovat real-time data ze zvoleného zdroje bez nutnosti zásahu uživatele. Klíčovým výstupem práce je zásuvný modul do nástroje Unreal Engine 4, který umožňuje zvolit dátový zdroj, informaci v tomto zdroji a tu prezentovat 3D scéně prostřednictvím …více
Abstract:
Bachelor thesis deals with visualization of real-time spatial data in a 3D scene presented using the virtual reality technology. The goal of the thesis is to update real-time data from the selected source in the scene automatically without the necessity of user interaction. The key result of this thesis is an Unreal Engine 4 plugin which allows selecting a required data source and particular values …více
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá vizualizáciou real-time priestorových dát v 3D scéne prezentovanej prostredníctvom virtuálnej reality. Cieľom práce je nájsť postup, ako aktualizovať real-time dáta zo zvoleného zdroja bez nutnosti zásahu užívateľa. Kľúčovým výstupom práce je zásuvný modul do nástroja Unreal Engine 4, ktorý umožňuje zvoliť dátový zdroj, informáciu v tomto zdroji a tu prezentovať 3D scéne …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. David Procházka, Ph.D.
  • Oponent: Jaromír Landa, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Automatizace řízení a informatika