Impact of Social Media on B2B Sales – Marek Fischer
Marek Fischer
Master's thesis
Impact of Social Media on B2B Sales
Využití sociálních médií v B2B prodeji
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá tím, jak mohou B2B obchodníci využívat sociální média v prodeji. Na základě systematické rešerše literatury, autor zjistil, že akademici, zkoumající danou problematiku, navrhují další výzkum, a to: v kterých konkrétních krocích se dají využít sociální média v prodeji (Salo, 2017). Autor se na základě toho rozhodl zjistit, jaké sociální sítě, různé technologie a pluginy …viacAbstract:
This diploma thesis focuses on social media usage in B2B sales. Based on the systematic literature review conducted by the author, he has found out that recent researchers (Salo, 2017) suggest further research in the area of how and in which sales phase should various social networking sites, technologies and plugins used. To further fill this research gap, author decided to identify these social media …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 3. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75005
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2018
- Vedúci: David Anthony Procházka
- Oponent: Milan Malý
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75005
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Dopad sociálních sítí na dospívající generaci
Tomáš Průša -
Dopad sociálních sítí na psychickou kondici dospělých tvořících obsah na sociálních sítích
Kristýna HRUŠKOVÁ -
Beyond the filter: Dopad marketingové komunikace na sociálních sítích na body image, well-being a produktivitu
Simona Haganová -
Sociální média a jejich dopad na marketingovou komunikaci: Případové studie o firmách v České republice
Aymen Alsanhani -
Does Truth Even Matter? The Analysis of Impact of American Partisanship and Misinformation in Donald Trump’s Social Media during the Presidential Campaign of 2020 on the Elections` Outcomes.
Nelli Zhakhian -
The impact of social media marketing on brand loyalty
Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon -
Impact of international self-development training on social functioning and participation of disadvantaget youth: perspectives of young people and practitioners
Marija Wazi -
Impact of social media on businesses in Ghana
Seth-Junior Sekyere Baako