Měření spokojenosti zákazníků v cestovní kanceláři Amazonia – Tereza Jandová
Tereza Jandová
Bakalářská práce
Měření spokojenosti zákazníků v cestovní kanceláři Amazonia
Measurement of Customer´s Satisfaction in the Travel Agency Amazonia
Anotace:
Téma mé bakalářské práce je „Měření spokojenosti zákazníků v cestovní kanceláři Amazonia. Cílem této práce je zjistit, zda jsou zákazníci cestovní kanceláře spokojeni s nabízenými službami a současně přispět nápady k jejich zlepšení a rozšíření. Teoretické části je věnována druhá kapitola, která je složena ze tří částí. První část obsahuje charakteristiku zákazníka, jeho typologii a základní principy …víceAbstract:
The theme of my bachelor thesis is „The Measurement of customer´s satisfaction in the travel agency Amazonia“. The purpose of this thesis is to find out, whether customers of this travel agency are satisfied with offered services and meanwhile generate new ideas which will lead to improvement of these services. Theoretical part consists of second chapter, which is composed of three parts. The first …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2009
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/72551
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Marcela Papalová
- Oponent: Arsen Takos
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Měření spokojenosti s veřejnými službami: kritéria spokojenosti s vysokými školami z pohledu magisterských studentů
Veronika Ptáčková -
Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami: kritéria spokojenosti s veřejnými knihovnami
Markéta Veselá -
Možnosti měření spokojenosti zaměstnanců ve vybrané firmě
Natálie Janáčová -
Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami - praxe úřadů veřejné správy v ČR
Pavla Široká -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina -
Příčiny a následky úpadku cestovní kanceláře
Daria Ozhiganova -
Analýza spokojenosti zákazníků vybrané cestovní kanceláře
Veronika Choděrová