Marketingový komunikační mix ve společnosti ŠKODA - AUTO a.s. – Denisa Křepelová
Denisa Křepelová
Bakalářská práce
Marketingový komunikační mix ve společnosti ŠKODA - AUTO a.s.
Marketing Communication Mix in the Company ŠKODA - AUTO a.s.
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový komunikační mix společnosti Škoda Auto, a. s. a jeho nástroje. Cílem práce je popis komunikačních nástrojů a následné zhodnocení jejich využití. V praktické části práce jsou popsány vybrané komunikační aktivity společnosti. U jednotlivých nástrojů marketingové komunikace jsou uvedeny konkrétní akce a programy, kterými společnost komunikuje s cílovou veřejností …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on marketing communication mix of Skoda Auto, a. s. and its tools. The aim of this work is the use of communication tools and the subsequent evaluation of their use. In the practical part of the work describes the selected communication activities of the company. With individual tools of marketing communication are itemized actual projects and programs by which the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Michal Kuběnka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Křepelová, Denisa. Marketingový komunikační mix ve společnosti ŠKODA - AUTO a.s.. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Management malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
Veletrhy a výstavy ve Škoda auto, a.s.
Erika Bachová -
Efektivita realizace výstav a veletrhů ve vybraném odvětví - odvětví veterinární medicíny
Kristýna Šandová -
Veletrhy a výstavy v ČR - stále dominantní postavení Brna?
Martin Hejmalíček -
Výstavy a veletrhy jako nástroj podpory marketingu ve stavební společnosti PSJ, a.s.
Eva Jabulková -
Podpora prodeje a její metody a techniky
Marek Khánský -
Veletrhy pracovních příležitostí jako strategický nástroj
Kristýna Utíkalová -
Projekt "Specializované výstavy a veletrhy" jako marketingový nástroj
Michal Čmakal -
Veletrhy a výstavy v lesnictví se zaměřením na praktické ukázky v lese
Adéla Kousalová