Denisa Křepelová

Bakalářská práce

Marketingový komunikační mix ve společnosti ŠKODA - AUTO a.s.

Marketing Communication Mix in the Company ŠKODA - AUTO a.s.
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový komunikační mix společnosti Škoda Auto, a. s. a jeho nástroje. Cílem práce je popis komunikačních nástrojů a následné zhodnocení jejich využití. V praktické části práce jsou popsány vybrané komunikační aktivity společnosti. U jednotlivých nástrojů marketingové komunikace jsou uvedeny konkrétní akce a programy, kterými společnost komunikuje s cílovou veřejností …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on marketing communication mix of Skoda Auto, a. s. and its tools. The aim of this work is the use of communication tools and the subsequent evaluation of their use. In the practical part of the work describes the selected communication activities of the company. With individual tools of marketing communication are itemized actual projects and programs by which the company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Michal Kuběnka, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Křepelová, Denisa. Marketingový komunikační mix ve společnosti ŠKODA - AUTO a.s.. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Management malých a středních podniků