Postoj učitelů k problematice nadání – Mgr. Michaela Šebestová
Mgr. Michaela Šebestová
Diplomová práce
Postoj učitelů k problematice nadání
Teachers` attitude to the talent issue
Anotace:
Diplomová práce „Postoj učitelů k problematice nadání“ pojednává o názorech učitelů na problematiku nadání. Je zaměřena na současný stav vzdělanosti a informovanosti učitelů o nadaných dětech. Dále se zabývá péčí o nadané žáky, materiálními a personálními podmínkami nadání ve školství a možnými problémy ve vzdělávání nadaných žáků. Výzkumem budou také zjištěny odlišnosti specifických přístupů mezi …víceAbstract:
The diploma thesis „Teachers´ attitude to the talent issue“ deals with teachers´ opinions to the talent issue. It is focused on the current situation of teachers´ education and the information about talented children. Then it occupies itselves with care about talented pupils, the material and personal conditions of talent in school system and with possible problems in education. Based on the research …víceKlíčová slova
nadání druhy nadání nadaní žáci charakteristika nadaný žáků identifikace nadaných učitel postoj učitelů individuální přístup vzdělávání nadaných talent types of endowment talented pupils characteristics od talented pupils identification of talented children teacher teachers´ attitude individual approach education of talented pupils
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/alnzz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Radek Pospíšil
- Oponent: Mgr. Martin Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Nadaný žák na střední škole
Jiří Prajka -
Nadaný žák a jeho specifické potřeby na vzdělávání
Miriam Chylíková -
Nadaný žák na 1. stupni základní školy
Michaela Pavlíková -
Analýza geomorfologických poměrů Rejvízské hornatiny a její využití pro vzdělávání v rámci moderních metod výuky fyzické geografie se zaměřením na vzdělávání nadaných a podporu talentu
Pavel RUŠAR -
Vhodné postupy vzdělávání nadaných žáků na základní škole a nižším stupni gymnázia
Anna Svobodová -
Pohled učitelů 1. stupně ZŠ na jejich vzdělání v oblasti vzdělávání nadaných žáků
Markéta Alexová