Bc. Martina Řiháková
Master's thesis
Personální marketing
Personnel marketing
Abstract:
Cílem diplomové práce je na základě závěrů realizovaných analýz a dostupných informací poskytnout managementu společnosti zpětnou vazbu v podobě návrhů, doporučení a opatření, která mohou přispět ke zkvalitnění personálních procesů, zejména v oblasti získávání pracovníků. V rámci diplomové práce je prostřednictvím dotazníkového šetření analyzován současný stav a úroveň personálního marketingu ve společnosti …moreAbstract:
The objective of the thesis is, based on the conclusions made on the implemented analyses and the information available, to offer the management of the company feedback in the form of suggestions, propositions, and measures which may contribute to the quality of processes regarding the company's personnel, especially with regards to hiring employees. Within this thesis, the current state and quality …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2015
Thesis defence
- Supervisor: prof. Ing. Pavel Tomšík, CSc.
- Reader: Hana Stojanová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Proces a metody získávání pracovníků ve vybrané organizaci
Phuong Ngoc Dangová -
Proces získávání pracovníků u Policie ČR
Barbara Keplingerová -
Role sociálního pilíře CSR při získávání pracovníků
Daniela Márová -
Využití internetu a sociálních sítí při získávání pracovníků
Martina Poučková -
Analýza atraktivity firmy WITTE Nejdek, spol. s r.o. jako zaměstnavatele a doporučení nejvhodnějších metod získávání zaměstnanců v regionu
Lucie Verešová -
Personálny marketing vo vybranej spoločnosti
Elena Kasáková -
Employer branding ve výrobních podnicích/službách
Vojtěch Rudolf -
Cílený employer branding v prostředí FMCG společnosti
Lucie Lázinková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights