Komparace přístupů PR na centrální úrovni a lokální úrovni v nadnárodní společnosti – Bc. Monika Štorková, DiS.
Bc. Monika Štorková, DiS.
Master's thesis
Komparace přístupů PR na centrální úrovni a lokální úrovni v nadnárodní společnosti
Comparison of approaches towards PR at national and local levels in multinational company
Abstract:
Práce je věnována komparaci přístupů PR na centrální úrovni a lokální úrovni v nadnárodní společnosti. Jejím cílem je snaha osvětlit význam a přínos technik public relations pro výrobní společnosti a konkrétněji se zabývá odlišným využitím nástrojů public relations na rozdílných úrovních nadnárodní společnosti. V praktické části jsou rozebrány přístupy k PR na centrální a lokální úrovni ve vybrané …moreAbstract:
The thesis is devoted to a comparison of different approaches to PR at the central level and the local level in multinational company. Aim of this thesis is to explain the importance and benefits of public relations techniques for manufacturing companies. This thesis also deals with the different use of tools of public relations at different levels in multinational company thoroughly. Different approaches …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/c2blg/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Michaela Svitáková
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠTORKOVÁ, Monika. \textit{Komparace přístupů PR na centrální úrovni a lokální úrovni v nadnárodní společnosti}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2015. Available from: https://theses.cz/id/g9exhm/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
PR komunikace výrobní společnosti při náboru zaměstnanců a strategie interní komunikace
Jitka DVORSKÁ -
Marketingová komunikace vybraného výrobního podniku
Tereza Kaskounová -
Komunikační audit vybrané výrobní společnosti a návrh optimalizace firemní komunikace
Andrea Matis -
Posouzení vnitrofiremní komunikace
Lenka Pastorová -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Interní komunikace ve firemním prostředí
Karolína NEVRLOVÁ -
Komunikace v podniku
Kateřina Jarošová