Hra Dračí Doupě v prostředí internetu – Lucie Kuchárová
Lucie Kuchárová
Bachelor's thesis
Hra Dračí Doupě v prostředí internetu
Geme Dragon Lair over Internet
Anotácia:
Tato práce řeší technologie použité pro vytvoření programu pro hraní modifikace hry "Dračí Doupě" v prostředí internetu. Program je implementován v jazyce Java a využívá technologie JavaSE, kupříkladu knihovnu Swing pro vytvoření grafického rozhraní. Komunikace mezi hráči je řešena pomocí socketů formou server-klient. Pro definici mapy a herních akcí je použit skriptovací jazyk Groovy, propojený s …viacAbstract:
This thesis deals with technologies used in the development of a program designed to play a modification of a game called "Dragon lair" in the internet environment. The program is implemented in the Java language and uses the JavaSE technologies, such as the Swing library used to create the graphic user interface. Communication between the players is dealt with in the using sockets in the form of server …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/116304
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2016
- Vedúci: David Ježek
- Oponent: Jan Kožusznik
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBachelor programme / odbor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Umělá inteligence a její vliv na změnu nároků práce
Martin Rusilo -
Umělá inteligence pro OpenTTD s prvky emotivního chování
Michal Zopp -
Umělá inteligence pro hru Catch the Phantom
Mário Kudoláni -
Internetový marketing a komunikace SK Draci Brno
Martin Kalábek -
Faktory úspěchu Reebok Draci Brno
Jakub Hajtmar -
Lingvistická analýza sportovní terminologie (dračí lodě a kanoistika) v ruštině a češtině v konfrontačním pohledu
Dominika Soukupová -
Finanční analýza podniku ING DRAK, s.r.o.
Lucie Staňková -
Entita draka v postmoderní kinematografii
Lukáš Tesárek