Analýza českého trhu s elektromobily a doporučení strategie pro vstup nové firmy – Gabriela Janovská
Gabriela Janovská
Bakalářská práce
Analýza českého trhu s elektromobily a doporučení strategie pro vstup nové firmy
The Analysis of the Czech Electric Vehicle Market and Recommendation for Entry Strategy for a New Firm
Anotace:
Výroba a prodej elektromobilů v Evropě za poslední roky rapidně roste. Mezi státy, které tomuto trendu ale v takové míře nepodléhají, je Česká republika. Tato bakalářská práce má za cíl porovnat situaci na českém trhu s požadavky zákazníků a následně navrhnout strategii pro automobilové firmy. Tři klíčové požadavky českých zákazníků na nákup elektromobilu jsou analyzovány na základě veřejně dostupných …víceAbstract:
The production and sale of electric vehicles in Europe have been rapidly increasing in recent years. However, the Czech Republic has not embraced this trend to the same extent as other countries. This bachelor's thesis aims to compare the situation in the Czech market with customer expectations and subsequently propose a strategy for automotive companies. Three key requirements of Czech customers for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93646
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
- Vedoucí: Vladimír Hönig
- Oponent: Petr Procházka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93646
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Ekonomické zhodnocení pořízení vybrané investice
Filip Vrba -
Consumer behavior in fast food restaurants
Eva Kulhavá -
Effectiveness of product placement on consumer behavior
Thilak Kumar Venkatesan Ravi Kumar -
Consumer behavior towards telemarketing
Tinatin Kharaishvili -
Lifestyle and consumer culture
Alissa Oparina -
Consumer behavior of the middle class
Oleh Kostyuk -
Consumer Behavior towards Purchasing of Luxury Goods
Nataliya Khaustova -
Hedonický přístup k tvorbě cen: sekundární trh s osobními automobily
Jan Kadlček