Vzdělávací program versus nová maturita – Lucie RŮŽIČKOVÁ
Lucie RŮŽIČKOVÁ
Bakalářská práce
Vzdělávací program versus nová maturita
Educational Program vs. New Type of Final Examination
Anotace:
V rámci této bakalářské práce s názvem Vzdělávací program versus nová maturita byl prováděn pedagogický výzkum s cílem zjistit, zda společně korespondují poznatky z chemie uvedené v Rámcovém vzdělávacím programu pro gymnázia a nároky z Katalogu požadavků zkoušek společné části maturitní zkoušky pro obor chemie. V teoretické části práce je rozebírán současný vzdělávací systém, tedy Rámcový vzdělávací …víceAbstract:
In this thesis with appellation "Educational Program vs. New Type of Final Examination" the pedagogical research is conducted. The aim of this research is to detect whether pieces of chemistry-knowledge introduced in Framework Education Programme for High School Education correspond with demands described in Catalogue of Requirements for final examination for the chemistry subject. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Zveřejnit od: 29. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Lukáš Müller, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RŮŽIČKOVÁ, Lucie. Vzdělávací program versus nová maturita. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Chemie / Chemie pro víceoborové studium - Matematika
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávací systém ve státní správě
Kristýna Bernardová -
Analýza učebních úloh ve výuce anglického jazyka ve 4. ročníku ZŠ dle Bloomovy taxonomie
Hana Matušková -
Bloomova taxonomie jako předpoklad tvorby testových úloh ve výuce dějepisu
Tereza KLIKOVÁ -
Didaktické hry ve výuce zeměpisu cílené na vyšší úrovně kognitivních cílů Bloomovy taxonomie
Kateřina JANDOVÁ -
Bloomova taxonomie (RBT) a aktivizující metody ve výuce cizích jazyků se zaměřením na španělštinu
Petra FEKETOVÁ -
Bloomova taxonomie (RBT) ve výuce španělštiny
Marta TLAMSOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva