Hybrides Lernkonzept im DaF-Unterricht in der Sekundarstufe I – Mgr. Michaela Mouchová
Mgr. Michaela Mouchová
Diplomová práce
Hybrides Lernkonzept im DaF-Unterricht in der Sekundarstufe I
Hybrid learning of German as a foreign language in primary education
Abstract:
The diploma thesis focus on the concept of hybrid teaching for teaching German at the second level of primary school. The thesis explores teachers' attitudes towards this form of teaching and their experiences with hybrid teaching, which results in the design of teaching materials for hybrid teaching of German at the second level of primary schools, which are subsequently implemented in teaching and …víceAbstract:
Diplomová práce se zaměřuje na koncept hybridní výuky pro výuku němčiny na druhém stupni ZŠ. V práci jsou zkoumány postoje učitelů k této výukové formě a jejich zkušenosti s hybridní výukou, výsledkem čehož je pak vlastní návrh výukových materiálů pro hybridní formu výuky německého jazyka na 2. stupni základních škol, které jsou následně implementovány do výuky a ohodnoceny vyučujícími žáky. Teoretická …víceKlíčová slova
hybridní výuka koncept hybridní výuky online výuka výukové materiály pro hybridní výuky výuka cizích jazyků výuka německého jazyka na 2. stupni ZŠ hybrid teaching hybrid learning concept online teaching teaching materials for hybrid teaching foreign language teaching German teaching in primary education
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fvsh0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2023
- Vedoucí: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Alice Brychová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství německého jazyka pro základní školy / Učitelství německého jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vztahu cílového a mateřského jazyka ve výuce německého jazyka na základní škole
Jana Hagen -
Výslovnost ve výuce německého jazyka na ZŠ
Martina Čeřovská -
Zapojení žáků se specifickými poruchami učení do výuky německého jazyka na prvním stupni waldorfské základní školy
Barbora Hlaváčová -
Výuka německého jazyka na Waldorfské škole a klasické ZŠ
Simona Halvová -
Výuka německého jazyka na prvním stupni waldorfské školy
Ivana Hrtoňová -
Písně a hry v učebnicích německého jazyka na 1. stupni ZŠ
Božena Holzerová -
Role mateřského jazyka v koncepci komunikativní didaktiky a možnosti její realizace při výuce německého a anglického jazyka na základních školách v ČR
Veronika Husová -
Distanční výuka na ZŠ perspektivou učitelů německého jazyka
Lucie Skotnicová