Negativní dopady marketingu pohledem marketérů – Ing. Kateřina Klimešová
Ing. Kateřina Klimešová
Bakalářská práce
Negativní dopady marketingu pohledem marketérů
Negative Consequences of Marketing Communication from the View of the Marketing Profesionals
Anotace:
Tématem mé bakalářské práce jsou negativní důsledky marketingu na společnost. V teoretické části definuji marketing a jeho historický vývoj, a zároveň poukazuji na to, že existují jak pozitivní, tak negativní důsledky marketingových aktivit pro společnost. Hlavním důsledkem, na který se zaměřuji je konzumerismus, dále rozvíjím následující témata: reklamní prezentaci stereotypních genderových rolí, …víceAbstract:
The topic of my bachelor thesis is the negative effect of marketing on society. In the theoretical part, marketing and its historical development are defined. It is also pointed out that there are both: positive as well as negative effects of marketing activities on the society. The main consequence that I focus on is consumerism. Further, I develop themes such as how advertising presents stereotypical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/buhku/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Positive and negative impacts of a meat tax on society: The case of Sweden
Valerie Friederike Berger -
Negativní dopady marketingu pohledem marketérů
Martin Müller -
Negativní dopady marketingu pohledem marketérů
Andrea Kozlovská -
Negativní dopady marketingu pohledem marketérů
Simona Veithová -
Negativní dopady marketingu pohledem marketérů
Martin Kostlán -
Negativní dopady reklamy
Dominika Martinovská -
Social Media Narcissism at Marketing Service
Iuliia Baboshkina -
The use of gender-sensitive and non-sensitive concepts in marketing communication
Ila Prasad