Ing. Kateřina Klimešová

Bakalářská práce

Negativní dopady marketingu pohledem marketérů

Negative Consequences of Marketing Communication from the View of the Marketing Profesionals
Anotace:
Tématem mé bakalářské práce jsou negativní důsledky marketingu na společnost. V teoretické části definuji marketing a jeho historický vývoj, a zároveň poukazuji na to, že existují jak pozitivní, tak negativní důsledky marketingových aktivit pro společnost. Hlavním důsledkem, na který se zaměřuji je konzumerismus, dále rozvíjím následující témata: reklamní prezentaci stereotypních genderových rolí, …více
Abstract:
The topic of my bachelor thesis is the negative effect of marketing on society. In the theoretical part, marketing and its historical development are defined. It is also pointed out that there are both: positive as well as negative effects of marketing activities on the society. The main consequence that I focus on is consumerism. Further, I develop themes such as how advertising presents stereotypical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace