Využití moderních nástrojů péče o zákazníky start-up projektu – Jan Duchaň
Jan Duchaň
Master's thesis
Využití moderních nástrojů péče o zákazníky start-up projektu
Use of modern cutomer care tools for start-up project
Abstract:
Cílem této diplomové práce je navrhnutí optimalizace a rozšíření nástrojů využívaných pro péči o zákazníky, z pohledu komunikace se zákazníky v konkrétním prostředí, začínajícího projektu tedy start-up projektu. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, které se týkají prostředí práce, péče o zákazníky, komunikace a technologií, které jsou dále využity v části praktické. Praktická část zahrnuje …moreAbstract:
Objective of this thesis is to propose optimization and expansion of the tools used for customer care from the perspective of communication with customers in a specific environment, commencing, thus start-up, project. The theoretical part explains the basic concepts that relate to the work environment, customer care, communication and technology, which are further used in the practical part. The practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 12. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48507
Thesis defence
- Date of defence: 4. 2. 2016
- Supervisor: Antonín Pavlíček
- Reader: Alexander Galba
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48507
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Návrh optimalizace komunikačního mixu vybrané restaurační skupiny
Dagmar Feňárová -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková -
Projekt optimalizace marketingové komunikace se zaměřením na fotografii pro vybranou společnost
Ina Samková -
Návrh optimalizace interní komunikace ve vybrané společnosti
Patočka Patočka -
Optimalizace marketingové komunikace sportovního oddílu Tatran Střešovice
Martin Šindelář -
Zhodnocení a optimalizace vybraných nástrojů online komunikace u zvolené společnosti
Vladimír Michael Šída -
Optimalizace online marketingové komunikace vybrané firmy
Šimeček Šimeček -
Optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace zdravotní pojišťovny
Lukáš Janeček