Strategie přístupu k problémovému zákazníkovi z psychologického hlediska na základě typologie problémových zákazníků – Bc. Barbora Ančincová
Bc. Barbora Ančincová
Master's thesis
Strategie přístupu k problémovému zákazníkovi z psychologického hlediska na základě typologie problémových zákazníků
The access strategy to a problem customer from psychological point of view on the basic of a problem customer typology
Abstract:
V diplomové práci řeším problematiku, která se zabývá přístupem k problémovému zákazníkovi. Při zpracování tématu analyzuji dostupné informace týkající se typologie osobnosti, díky které získám přehled o jednotlivých typech zákazníků. Práce pojednává o komunikaci manažera, s problémovým zákazníkem a doporučuje přístupy ke zvládání vypjatých situací. Cílem práce je doporučení vhodných opatření, která …moreAbstract:
The thesis describes problems that presents an approach to the problem customer. The topic will analyze available information concerning the typology of personality that makes you an overview of the various types of customers. The work deals with the communication manager with problem customers and recommends approaches to coping with stressful situations. The aim is to recommend suitable measures …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/c5ax1/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2015
- Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Reader: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ANČINCOVÁ, Barbora. \textit{Strategie přístupu k problémovému zákazníkovi z psychologického hlediska na základě typologie problémových zákazníků}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2015. Available from: https://theses.cz/id/ga8umm/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Metody přesvědčování, praktické využití
Petra Čiripová -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (Problém ovlivňování okrajových sociálních skupin)
Jan Štefina -
Jazyk přesvědčování v reklamě
Jiří Hurt -
PRVKY PŘESVĚDČOVÁNÍ A MANIPULACE V TITULCÍCH DENNÍHO TISKU V LIDOVÝCH NOVINÁCH
Katarzyna Wawrzyńska -
Dočista do čista. Způsob argumentace a přesvědčování v TV reklamě na prací prášky a čistící prostředky
Veronika Štědráková -
Jazyk přesvědčování v reklamě
Miroslav Jobák -
La "Révolution étudiante" de 1968 et son influence sur la vie socio-politique et culturelle de la France. Zadané téma anglicky "Student Revolution" in 1968 and its influence on the socio-political and cultural life of France. La "Révolution étudiante" de 1968 et son influence sur la vie socio-politique et culturelle de la France.
Yulia MAMYKINA -
The Influence of Populism in North American Politics and its Impact on Liberal Democracy
Landon James Redelbach