Strategie přístupu k problémovému zákazníkovi z psychologického hlediska na základě typologie problémových zákazníků – Bc. Barbora Ančincová
Bc. Barbora Ančincová
Diplomová práce
Strategie přístupu k problémovému zákazníkovi z psychologického hlediska na základě typologie problémových zákazníků
The access strategy to a problem customer from psychological point of view on the basic of a problem customer typology
Anotace:
V diplomové práci řeším problematiku, která se zabývá přístupem k problémovému zákazníkovi. Při zpracování tématu analyzuji dostupné informace týkající se typologie osobnosti, díky které získám přehled o jednotlivých typech zákazníků. Práce pojednává o komunikaci manažera, s problémovým zákazníkem a doporučuje přístupy ke zvládání vypjatých situací. Cílem práce je doporučení vhodných opatření, která …víceAbstract:
The thesis describes problems that presents an approach to the problem customer. The topic will analyze available information concerning the typology of personality that makes you an overview of the various types of customers. The work deals with the communication manager with problem customers and recommends approaches to coping with stressful situations. The aim is to recommend suitable measures …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/c5ax1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ANČINCOVÁ, Barbora. \textit{Strategie přístupu k problémovému zákazníkovi z psychologického hlediska na základě typologie problémových zákazníků}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/ga8umm/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Metody přesvědčování, praktické využití
Petra Čiripová -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (Problém ovlivňování okrajových sociálních skupin)
Jan Štefina -
Jazyk přesvědčování v reklamě
Jiří Hurt -
PRVKY PŘESVĚDČOVÁNÍ A MANIPULACE V TITULCÍCH DENNÍHO TISKU V LIDOVÝCH NOVINÁCH
Katarzyna Wawrzyńska -
Dočista do čista. Způsob argumentace a přesvědčování v TV reklamě na prací prášky a čistící prostředky
Veronika Štědráková -
Jazyk přesvědčování v reklamě
Miroslav Jobák -
La "Révolution étudiante" de 1968 et son influence sur la vie socio-politique et culturelle de la France. Zadané téma anglicky "Student Revolution" in 1968 and its influence on the socio-political and cultural life of France. La "Révolution étudiante" de 1968 et son influence sur la vie socio-politique et culturelle de la France.
Yulia MAMYKINA -
The Influence of Populism in North American Politics and its Impact on Liberal Democracy
Landon James Redelbach