Lucie Hnyková

Diplomová práce

Vstup produktu na farmaceutický trh v onkologickém segmentu v ČR

Launch of the product on the pharmaceutical market in oncology segment in the Czech Republic
Anotace:
Cílem této práce je popis úspěšnosti vstupu léčivého přípravku na farmaceutický trh v onkologickém segmentu z pohledu externího prostředí a z pohledu farmaceutických firem ve srovnání dvou rozdílných diagnóz. Jako kritérium úspěšnosti vstupu je stanovena proléčenost vhodných pacientů pro danou terapii léčivým přípravkem. Teoretická část diplomové práce popisuje procesy před vstupem produktu na farmaceutický …více
Abstract:
The aim of this dissertation is to describe the success rate of the entry of a drug to the oncological segment of the pharmaceutical market. This is both from the perspective of external stakeholders and from the internal perspective of pharmaceutical companies using a comparison of two different diagnoses. The prescription rate of the drug is set as the criterion for the successful entry on the market …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 10. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2020
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Dana Okparaigwe

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80569