Vstup produktu na farmaceutický trh v onkologickém segmentu v ČR – Lucie Hnyková
Lucie Hnyková
Master's thesis
Vstup produktu na farmaceutický trh v onkologickém segmentu v ČR
Launch of the product on the pharmaceutical market in oncology segment in the Czech Republic
Anotácia:
Cílem této práce je popis úspěšnosti vstupu léčivého přípravku na farmaceutický trh v onkologickém segmentu z pohledu externího prostředí a z pohledu farmaceutických firem ve srovnání dvou rozdílných diagnóz. Jako kritérium úspěšnosti vstupu je stanovena proléčenost vhodných pacientů pro danou terapii léčivým přípravkem. Teoretická část diplomové práce popisuje procesy před vstupem produktu na farmaceutický …viacAbstract:
The aim of this dissertation is to describe the success rate of the entry of a drug to the oncological segment of the pharmaceutical market. This is both from the perspective of external stakeholders and from the internal perspective of pharmaceutical companies using a comparison of two different diagnoses. The prescription rate of the drug is set as the criterion for the successful entry on the market …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 10. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80569
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2020
- Vedúci: Oldřich Vávra
- Oponent: Dana Okparaigwe
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80569
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing vybraných farmaceutických produktů - případová studie na základě osobní empirie obchodního reprezentanta
Šárka Gregorková -
Marketing ve farmaceutickém sektoru zdravotnického systému
Markéta Koláčková -
Marketing strategy of Pharmaceutical Company
Tereza Kremlová -
Vývojové tendence ve světovém farmaceutickém průmyslu a marketing farmaceutických firem s důrazem na farmaceutický průmysl Francie
Petra Samková -
Léková politika produktu a marketing
Michaela Kosternová -
Zhodnocení event marketingu ve farmaceutickém odvětví
Sára Titěrová -
Sledování účinnosti a tolerance vybraných inovativních léčivých přípravků v onkologii
Šárka Rášová -
Vliv omnichannel prodejní strategie na úspěšnost prodeje léčivého přípravku v OTC segmentu léčiv/ The influence of an omnichannel sales strategy on the success of the sale of a medicinal product in the OTC pharmaceutical segment
David Bláha