Faktory synergického potenciálu marketingových a prodejních funkcí – Daniela Kolouchová
Daniela Kolouchová
Disertační práce
Faktory synergického potenciálu marketingových a prodejních funkcí
The factors affecting synergy of marketing and sales functions
Anotace:
Prodejní a marketingové oddělení jsou dva klíčové podnikové útvary zodpovědné za úspěch společnosti na trhu. Jejich vzájemný vztah je však provázen řadou konfliktů na všech organizačních úrovních. Mezi autoritami vědecké a akademické sféry probíhá debata o komplikovaném vztahu prodejního a marketingového oddělení neustále. Cílem disertační práce je nalézt integrační mechanismy ve vztahu marketing …víceAbstract:
Sales and marketing are two crucial functions responsible for a company´s success in the marketplace. However, in reality, there are many conflicts at all organizational levels of marketing and sales functions. There is a continuing debate on the working relationship between sales and marketing among authorities. The major goal for this thesis is to explore the effective integration mechanism of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81470
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 9. 2020
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Hana Machková, Marie Přibová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81470
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
On-line sales v automotive
Dominik Švarc -
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Elizaveta Zigulia -
Prodej současného umění v České republice
Petr Vlček -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company
Lev Alimpiyev -
Impact of Social Media on B2B Sales
Marek Fischer -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov