Petra Bořková

Bachelor's thesis

Komerční PR obsahy v pořadech České televize

Commercial PR contents in the program soft the Czech Television
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá „skrytou“ marketingovou komunikací ve vybraných pořadech České televize. Cílem práce je na základě obsahové analýzy jejích vybraných pořadů zjistit jednak impakty marketingových obsahů, typu „skryté“ (zakázané nekorektní, zákonu odporující apod.) marketingové komunikace a její nejčastější formy, resp. umístění v rámci vysílaných formátů. Teoretická část práce se tedy zabývá …more
Abstract:
Bachelor thesis solves "hidden" marketing communication in selected Czech Television. The aim of the thesis is to find, on the basis of the content analysis of its selected programs, the impacts of marketing content, type of "hidden" (prohibited incorrect, law contradictory etc.) marketing communication and its most frequent forms, reso. Location within broadcast formats. The theoretical part of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2018
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: PhDr. Slavomír Paravičiny

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication