Jakub Závišek

Bachelor's thesis

Rebranding úspěšné globální firmy – komunikace značky

Rebranding in successful global company – brand communication
Abstract:
Tématem bakalářské práce je rebranding úspěšné mezinárodní firmy a komunikace značky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje rebrandingu, značce a komunikaci značky, která je vysvětlena pomocí stylizace do specifických archetypů. V praktické části tato páce představuje společnost, které se proces rebrandingu týká a zkoumá stávající pozici a tvář značky …more
Abstract:
The topic of this Bachelor thesis is rebranding in successful global company and communication of its brand. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part focuses on rebranding, brand and brand communication which is explained by specific brand archetypes. In practical part, the work introduces the company which is under process of rebranding and it analyzes current …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2018

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
  • Reader: Karel Novotný

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.