Využití archetypů v tématizacích reklamních sdělení – Bc. Tereza Strychová
Bc. Tereza Strychová
Diplomová práce
Využití archetypů v tématizacích reklamních sdělení
The Use of Archetypes in Advertisements’ Thematizations
Anotace:
Diplomová práce pojednává o využití archetypů v tematizacích reklamních sdělení. Popisuje, jakou roli sehrávají archetypy (archetypální tematizace, motivy, resp. symboly) při tvorbě reklamních sdělení a snaží se definovat jejich skrytý obsah. Hlavním východiskem pro identifikaci archetypů představuje dvanáct archetypů značek dle M. Mark a C. S. Pearson a pochopitelně i původní Jungův psychologický …víceAbstract:
The thesis is about the usage of archetypes in the thematization of advertisements. It describes the role of archetypes (archetypal thematization, motives, or symbols) during the creation of advertisements and tries to identify its hidden content, its meaning. The main theoretical resources are twelve branding archetypes by M. Mark a C. S. Pearson and of course the original psychological concept of …víceKlíčová slova
archetyp archetypální tematizace archetypální symbol asociace branding dvanáct archetypů kazuistika komunikační mix marketing marketingová komunikace marketingový mix reklama reklamní sdělení značka advertisement archetype archetypal thematization archetypal symbol association brand casuistry commercial communication mix marketing communication marketing mix twelve archetypes
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ealch/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využití archetypů v tematizacích reklamních sdělení
Linda Dvořáková -
Sex a erotika jako podporující téma v marketingových komunikacích
Tereza Strychová -
The Lord of the Rings from the Perspective of Archetypal Theory
Karolína Pretschová -
Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení
Viktoriia Radionova -
Afinita reklamního sdělení pro vybrané cílové skupiny (případová studie působení reklamního sdělení na specifickou cílovou skupinu)
Denisa Hustolesová -
Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení
Jaroslav Pulda -
Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení
Martina Kissová -
Reklama 2.0 aneb reklamní sdělení ve věku nových médií
Vendula Pudelková