Rebranding úspěšné globální firmy – komunikace značky – Jakub Závišek
Jakub Závišek
Bachelor's thesis
Rebranding úspěšné globální firmy – komunikace značky
Rebranding in successful global company – brand communication
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je rebranding úspěšné mezinárodní firmy a komunikace značky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje rebrandingu, značce a komunikaci značky, která je vysvětlena pomocí stylizace do specifických archetypů. V praktické části tato páce představuje společnost, které se proces rebrandingu týká a zkoumá stávající pozici a tvář značky …viacAbstract:
The topic of this Bachelor thesis is rebranding in successful global company and communication of its brand. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part focuses on rebranding, brand and brand communication which is explained by specific brand archetypes. In practical part, the work introduces the company which is under process of rebranding and it analyzes current …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
- Oponent: Karel Novotný
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Global business and management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh strategie komunikace pro salon UP Beauty Studio a příprava podkladů pro rebranding
Kateryna Pasiukova -
Firemní rebranding s důrazem na interní komunikaci
Nikola Barchánková -
Návrh rebrandingu a rozšíření marketingové komunikace badmintonového klubu BK Králův Dvůr
Aneta Léblová -
Branding firmy Preciosa Lighting
Karel Samek -
Branding a chování spotřebitele
Jiří Kůrka -
Využití archetypů v tématizacích reklamních sdělení
Tereza Strychová -
Teorie archetypů a využití symbolů při brandingu pojišťoven v ČR
Ondřej Krejčí -
Brand aktivismus a generace Z
Kateřina Černá