Aneta Kopencová

Bachelor's thesis

Návrh marketingového plánu apartmánů Authentic, Český Krumlov

Proposal of marketing plan for Authentic Apartments
Anotácia:
Hlavním cílem bakalářské práce je návrh marketingového plánu pro apartmány Authentic v Českém Krumlově. Teoretická část definuje relevantní pojmy související s tématem a podrobně popisuje náležitosti marketingového plánu, kterými je situační analýza, model STPD, marketingový mix a marketingové cíle. Praktická část reflektuje strukturu teoretické části, kde jsou tyto poznatky aplikovány na vybraný podnik …viac
Abstract:
The main objective of the bachelor thesis is to design a marketing plan for Authentic apartments in Český Krumlov. The theoretical part defines relevant concepts related to the topic and describes in detail the elements of the marketing plan, which are situation analysis, STPD model, marketing mix and marketing objectives. The practical part reflects the structure of the theoretical part, where these …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. František Zjevík, MSc. DiS.
  • Oponent: Lucie Pražáková, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON

NEWTON University Group

NEWTON University

Bachelor programme:
Economics and Management