Využití sociálně-psychologických her učitelem pro rozvoj klíčových kompetencí u žáků na 1. stupni ZŠ – Martina Coufalová Tarasová
Martina Coufalová Tarasová
Diplomová práce
Využití sociálně-psychologických her učitelem pro rozvoj klíčových kompetencí u žáků na 1. stupni ZŠ
Social games as a tool for improving communication, social and personal competencies at elementary school pupils
Anotace:
Práce se zabývá významem a zásadami využití sociálně-psychologických her pro rozvoj klíčových kompetencí u žáků na 1. stupni základní školy. Využití sociálně-psychologických her učitelem je popsáno v teoretické části. Praktická část obsahuje program zaměřený na rozvoj sociálních, personálních a komunikačních kompetencí žákůAbstract:
The diploma theses occupies with the meaning and principles of using and application of social-psychological games for key kompetences development of young learnern at elementary school. The work is divided into practical and theoretical part. The teacher's use of social-psychological games is described in theoretical part. Practical part contains the programme focused on pupils' social, personal and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lucie Hubertová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
COUFALOVÁ TARASOVÁ, Martina. \textit{Využití sociálně-psychologických her učitelem pro rozvoj klíčových kompetencí u žáků na 1. stupni ZŠ}. Online. Diplomová práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/gahajp/.
Jak správně citovat práci
Coufalová Tarasová, Martina. Využití sociálně-psychologických her učitelem pro rozvoj klíčových kompetencí u žáků na 1. stupni ZŠ. Liberec, 2022. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační kompetence dětí mladšího školního věku
Monika HAVLÍČKOVÁ -
Vývoj narativní kompetence u dětí
Michaela Švestková -
Rozvíjení jazykové kompetence žáků mladšího školního věku v jazykových kurzech anglického jazyka
Zuzana BEČKOVÁ -
Oslabení motorické kompetence v mladším školním věku
Simona Korpášová -
Hodnocení úrovně motorické kompetence českých dětí mladšího školního věku testovou baterií Test of Gross Motor Development
Barbora Kuncová -
Porovnání skutečné a vnímané úrovně motorické kompetence u testu "BOT-2"
Aneta Martinková -
Komunikační kompetence bilingvního dítěte v mladším školním věku
Adéla Šafková -
Vnímání neverbální komunikace a znakového jazyka dětmi mladšího školního věku
Markéta Čejpová
Název
Vložil
Vloženo
Práva