Vliv mikroinfluencera Damjana Siriškiho na image značky Nugget Clothing – Tomáš Bartko
Tomáš Bartko
Bachelor's thesis
Vliv mikroinfluencera Damjana Siriškiho na image značky Nugget Clothing
The Impact of Microinfluencer Damjan Siriski on Nugget Clothing's Image
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na spolupráci mezi mikroinfluencerem a značkou oblečení. Cílem práce je zjistit, jak je tato spolupráce vnímaná mezi spotřebiteli, zda je tato spolupráce přínosná a má smysl a zda byly naplněny cíle této spolupráce. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část shrnuje základní teoretické poznatky týkající se problematiky influencer marketingu …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on cooperation between an microinfluencer and a clothing brand. The aim is to find out how the cooperation is perceiving among consumers and if the cooperation is contributive and meaningful to continue. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part summarizes basic theoretical knowledge on influencer marketing and brand building …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BARTKO, Tomáš. \textit{Vliv mikroinfluencera Damjana Siriškiho na image značky Nugget Clothing}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2020. Available from: https://theses.cz/id/gamaru/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bartko, Tomáš. Vliv mikroinfluencera Damjana Siriškiho na image značky Nugget Clothing. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Analýza postojů spotřebitelů k influencer marketingu
Anna Dvořáková -
Srovnání makro- a mikroinfluencer marketingu
Diana Hnátková -
Budování image značky Emco pomocí sociální sítě Instagram
Kristýna Skokánková -
Budování image značky prostřednictvím Instagramu
Karin Lučanová -
Analysis of the social network Instagram.
Zeynab Babazada -
Marketingová strategie firmy Nugget
Tomáš Nehyba