Budování image značky Emco pomocí sociální sítě Instagram – Bc. Kristýna Skokánková
Bc. Kristýna Skokánková
Diplomová práce
Budování image značky Emco pomocí sociální sítě Instagram
Create a Brand Image of Emco using the Social Network Instagram
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o komunikaci značky Emco na sociálních sítích, přede-vším na Instagramu. Rodinná společnost Emco patří mezi nejvýznamnější lokální výrobce cereálních produktů na trhu. Teoretická část práce popisuje pojem image značky, co je to internetový marketing, marketing na sociálních sítích a influencer marketing. Dále je popsá-na sociální síť Instagram a její funkce a prostředí …víceAbstract:
This diploma thesis deals with communication of Emco brand on social networks, espe-cially on Instagram. Emco family company is one of the most important local producers of cereal products on the market. The theoretical part describes the concept of brand image, what is internet marketing, marketing on social media and influencer marketing. There is also described Instagram as a social network and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Milan Banyar, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Skokánková, Kristýna. Budování image značky Emco pomocí sociální sítě Instagram. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Social Media Marketing
Truc Pham Thanh -
Social Media Marketing
Anemilia Sobalvarro -
Social Media Marketing
Md Zakaria Chowdhury Risart -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Social Media Marketing
Ishtiaq Ahmad Danish