Vliv mikroinfluencera Damjana Siriškiho na image značky Nugget Clothing – Tomáš Bartko
Tomáš Bartko
Bakalářská práce
Vliv mikroinfluencera Damjana Siriškiho na image značky Nugget Clothing
The Impact of Microinfluencer Damjan Siriski on Nugget Clothing's Image
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na spolupráci mezi mikroinfluencerem a značkou oblečení. Cílem práce je zjistit, jak je tato spolupráce vnímaná mezi spotřebiteli, zda je tato spolupráce přínosná a má smysl a zda byly naplněny cíle této spolupráce. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část shrnuje základní teoretické poznatky týkající se problematiky influencer marketingu …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on cooperation between an microinfluencer and a clothing brand. The aim is to find out how the cooperation is perceiving among consumers and if the cooperation is contributive and meaningful to continue. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part summarizes basic theoretical knowledge on influencer marketing and brand building …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bartko, Tomáš. Vliv mikroinfluencera Damjana Siriškiho na image značky Nugget Clothing. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza postojů spotřebitelů k influencer marketingu
Anna Dvořáková -
Srovnání makro- a mikroinfluencer marketingu
Diana Hnátková -
Budování image značky Emco pomocí sociální sítě Instagram
Kristýna Skokánková -
Budování image značky prostřednictvím Instagramu
Karin Lučanová -
Analysis of the social network Instagram.
Zeynab Babazada -
Marketingová strategie firmy Nugget
Tomáš Nehyba